How it Goes

by Lump Shadow

supported by
samadsavage
samadsavage thumbnail
samadsavage It's hella Lit Favorite track: Call Me (feat. Tennisboywill).
/
  • Streaming + Download

    Includes unlimited streaming via the free Bandcamp app, plus high-quality download in MP3, FLAC and more.

      $5 USD  or more

     

1.
2.
3.
4.
5.
03:53
6.
02:40
7.
8.
9.

about

Shoutout to Lena, Ava, Julia, Lara, Ciara, Elly, Aidan, Caroline, Lucia, Samad, Irie, Noah, Mom and Dad for helping out with/singing on this record <3

Earlier this year I started writing a lot of songs, and chose the 9 most complete and best songs to release.... but there will be way more coming soon!!!!

credits

released January 24, 2017

All Songs Written, Produced, Mixed and Mastered by Lump Shadow (Jake Weinberg)

tags

license

Some rights reserved. Please refer to individual track pages for license info.

about

Lump Shadow Montclair, New Jersey

Producer
Engineer
Videographer
Artist

IG-@lumpshadow

contact / help

Contact Lump Shadow

Streaming and
Download help

Track Name: Bring this back
Don't
Ever
Change
That's what they say to me
But the world seems so strange
You wanna stay or leave
Better pack up your suitcase
And your blueprints
For a better life
Borrow my two sense
That's hella nice

two cents
don't spend it in one place
you spent it in one day
took off like runway
don't forget the past year
wasn't the best time
who do you love
decided to test mine
sell my soul to whoever pays
see my soul to whoever stays
cigarette burn my heart
tryna move onto better days
big head
tryna move onto better ways



Hold me down
I think I made it
I'm closer now
Don't roll the loud
I know you proud
I wrote the sound
Broken down
screaming holy cow
Won't come down
It's over now
you come around
you go around
show me how
i waited
more than hours
knowing how
t won’t bring this back
Track Name: How it Goes (feat. Ellyzomg)
can't help but reminisce
because
you can't forget something so unforgettable
but whats past
is in the past
and time goes by
too fast
im not ready
for whatever comes up next
expectations turn into limitations
and barriers are hard to break down
why have limits
when you can keep on living

How it goes x5
No one knows
no you chose
so this how it goes
flower grows
how it goes
thats just how it goes

love it
love it
gotta dream on
dream on
know I'm cooling'
cooling
with the preme on
preme on
got the silver
silver
with the ring on
ring on
playing tennis
tennis
like serena
arena
not tryna make a scene
i need somebody to lean on while i get my green
scheming
ain't how it seems nah
but I
just
want to ride with you

How it goes x5
No one knows
no you chose
so this how it goes
flower grows
how it goes
thats just how it goes
Track Name: Summertime
summertime
summertime
summertime
Love
going gonna be alright w me
summertime
summertime
summertime
love
through the night with me
summertime
summertime
summertime
get a hold on me
summertime
summertime
summertime
won’t you let me be
summertime
summertime
summertime

Leaves change
ill never change
never change

switching lanes
ill stay the same

for you to leave and start again
a new friend a
new ending

never go
so never change

summertime
summertime
summertime
summertime

changing like the lecaes on the trees in the summer time

summertime
summertime
love

summertime
drive me insane

summertimes
summertime
do it again


summertime
summertime
summertime

bottles gone
bust moves
burn the load
quiet down

neighbors loud
its alright
we run the town

super thick
super fine

can’t get you off my mind


Leaves change
ill never change
never change

switching lanes
ill stay the same

for you to leave and start again
a new friend a
new ending

never go
so never change
Track Name: Faded [Outro]
5
4
3
Tell em
You
Got
Me
Yelling
New
Hom-ie
Selling
2
For
3

So I'm faded
Do I love you

When you faded
when You love me

But I'm down
Spend the check
run a mile
It's the best

only Up
Cuz I'm low
In this world
So cold

So we're faded
I know
That I hate it
That you need
To be Faded
On the low
If loves what You need

What goes around comes around


On the road
There's no time for waiting
When I go
You know what in saying
Me and you
To good stop
But then again
It's bouta end
thats my heart
go

just waiting on a
waiting on a
waiting on a better day
waiting on a
waiting for you to be over me
waiting on a
waiting on a
waiting on a
waiting on another time
in the future
waiting on a
waiting on a
another rhyme

what goes around comes around x2

i look outside
i see the world
deep in my eyes
you are my girl
its no surprise
how we made it
though this
please don’t do this
acting goofy
nah screw it
last time i threw it
you caught it
cupid
now we acting stupid
pls don’t do this
pls don’t do this
because you could
bring me up
tear me down
bring me up
bring me down
its alright

its gonna be alright with me
so go
its gonna be alright with me
ill be waiting
gonna be alright with me
i know
its gonna be alright with me